EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?

Siirry alas 
5 posters

Norjalaisille/Ruotsalaisille/Tanskalaisille bannia proppiin?
Kyllä
Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_lcap50%Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_rcap
 50% [ 4 ]
Ei
Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_lcap25%Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
Ehkä
Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_lcap25%Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 8
 
Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
sQuare
Admin
Admin
sQuare


Viestien lukumäärä : 8
Asuinpaikka : Espoo

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 20:49

Itse antaisin heille bannia, koska he EIVÄT tottele sääntöjä, eivätkä kunnioita adminien määräyksiä. Minä olen sanonut heille todella monia kertoja ETTEI puhu mikkiin muuta kuin suomea tai englantia. Sanonut useita kertoja peräkkäin, eivätkä silti tottele.
Takaisin alkuun Siirry alas
8D G0es Pr0
Jäsen



Viestien lukumäärä : 5
Asuinpaikka : Jyväskylä

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Bannia vaan...   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 23:05

itse olen samaa mieltä sQuaren kanssa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimePe Maalis 19 2010, 15:35

ehei yks dk miäs on adminina ja pitää tanskalaiset poissa pahanteosta ku puhhuu niille vähä tanskaa <3?!
Takaisin alkuun Siirry alas
Poison
Jäsen



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28
Asuinpaikka : Pietarsaari

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimePe Maalis 19 2010, 16:40

Juu tota... Mä oon sitä mieltä että niille jotka rikkoo niitä sääntöjä annetaan bannia. Eikä kaikille joitten nimen peräs lukee: Swe/dk
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimePe Maalis 19 2010, 17:27

Eipäs olla rasistisia säännöt kieltää sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
sQuare
Admin
Admin
sQuare


Viestien lukumäärä : 8
Asuinpaikka : Espoo

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimePe Maalis 19 2010, 17:32

Siis oikeesti mua suoraan sanottuna vituttaa ku ne tulee sinne ja huutaa niihin mikkeihin! Anteeksi mun kielenkäyttöä, mutta en vaan kestä sellasta huutoa
Takaisin alkuun Siirry alas
nplmovie
Main Admin
Main Admin



Viestien lukumäärä : 13

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 10:38

SANON NYT HUVKISEEN TÄHÄ! VALITAN KOSKA KAIKKI EF SERVUT MELKEE AINA OFFINAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 16:34

npl eilen (21.maaliskuuta.2010) tuli uusi saunaserveri tänään (22.maaliskuuta) tulee sliderace ja viikon päästä tulee minigames (7.4) ja tasanviikon päästä tulee tuo deathrun. Ja kun liitymme Invision Gaming. Niin rupee hommat sujumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?   Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» mandRa:n hakemus proppiin
» SHiTADDiCT admin hakemus proppiin!
» Skyzen admin-hakemus pröppiin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Yleiset :: Valitukset-
Siirry: