EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 adminit proppii ?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
leet dj
Newbie



Viestien lukumäärä : 3

adminit proppii ? Empty
ViestiAihe: adminit proppii ?   adminit proppii ? Icon_minitimeTi Maalis 02 2010, 17:46

ikä-> 14


steam acc->sotamiespaarod


steam id-> «- leeT-» ĐJ ❤️" STEAM_0:1:18019484 00:28 73 0 active


syy adminiksi-> joo elikkä haluisin adminiks koska osaan säännöt ja käyttää kaikkii mani admin plugeja ja näit. sevulla on vaikka kuinka paljon admineit (ainakin on sanottu niin) ni ei siel koskaa (välillä, mutta aika usein ei ole) oo ketään adminia. propissa jos ei ole adminia niin kaikki menee päin vittua suoraan sanottuna, koska kukaan ei tottele ja noudata sääntöjä.


minä-> nimi on heikki(hege) ja oon tuolt helsingist päin. oon aika paljon koneella (4-8h per pv) servulla/servuilla pelaan melkee aina noista ajoista jotka just kirjotin. ja jos pääsen adminiks ni kyl foorumeillakin käyn, kun sehän kuuluu claanilaisten työhön.
en oo mikään läski/rasisti. harrastan säbää(salibandyä) 3 kertaa viikossa treenit se ei ole kauheen paljoo lopun ajan oon melkee koneella. kavereitten kaa sit oon koulus ja joskus kans sit jossai muual (lähi ostaril jne.)

säännöt-> osaan säännöt ja noudatan niitä, toisin ku jotkut muut.


admin-> osaan käyttää mani admin plugia, source modia, client adminii ja rcon commandei.
kokemusta mul on joku 2v olin ennen pff.claanissa(jos joku tietää) mutta se kaatu ja sitä ei enää ole.
nimi> , ma_akick_steam . tossa jtn esimerkkei mani admin plugin commandeist
rcon_password, changelevel , rcon commandei


kiitos teille jos pääsen adminiksi.
odottelen vastauksia ja jos on kysyttävää niin multa saa lisä tietoo kaikesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
SPIKEONE
Hostaaja
Hostaaja
SPIKEONE


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 27
Asuinpaikka : Oulu

adminit proppii ? Empty
ViestiAihe: Vs: adminit proppii ?   adminit proppii ? Icon_minitimeTo Maalis 04 2010, 15:23

En osaa vastata tähä. Katotaa mitä latexi sanoo.

Sanon latexille et kattoo tän.
Takaisin alkuun Siirry alas
nplmovie
Main Admin
Main Admin



Viestien lukumäärä : 13

adminit proppii ? Empty
ViestiAihe: Vs: adminit proppii ?   adminit proppii ? Icon_minitimePe Maalis 05 2010, 13:04

Se voi johtua etten itse ole ehtinyt ainakaan kun on koe viikko tulossa ja editoinut videoita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





adminit proppii ? Empty
ViestiAihe: Vs: adminit proppii ?   adminit proppii ? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
adminit proppii ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» adminit:O?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: