EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Props hakemus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jaffa
Jäsen



Viestien lukumäärä : 5

Props hakemus Empty
ViestiAihe: Props hakemus   Props hakemus Icon_minitimePe Maalis 12 2010, 21:52

Terve olen 13v . Harrastan Sählyä liigassa Sälibandy joukkueen nimi on korska ja asun myös vantaalla minulla on koira ja kissa koira on noin 2v ja kissa 10 tiedoksi vain Very Happy. Mutta myös tämmönen juttu jossain siinä aamulla ei ole yhtään adminia minä pääsisin vähän aijaks maanantaisin ja perjantaisin launantaisin ja myös sunnuntaisin koska silloin alkaa koulu Kello 10.00-9.00 ehtisin käydä myös en nuku paljoon ja myös valvon koneella Smile olen aktiivinen foorumeilla vaikken paljoo kirjoittele täälä.

Minulla on ollu oma servu ja Sub zonessa admineja Servuissa : Minigame,Zombi ja Jaili että maniadminplugi Client ja rconcommandit on hyvin hallussa.

Pinna ei pala yleensä helposti mutta jos tulen treeneistä tai jostain muualta yms. ni silloin jos ärsyttellään ni varmaa voi palaa. Mutta toivottavasti silleen ei tapahdu Smile

Toivottavasti tämä hyväksytään mutta tämä on teidän päätös kiitos jos hyväksytään <3 <3 <3 <3
-----------------------------------------------------------------------
Steam Account: Nikeable
Steam Name : Jaffa ( vaihtelee en voi mtn ei minun syy ettei voi katsoa aliasta )
Steam ID : STEAM_0:0:30467478
Steam css name : Jaffa ( Vaihtelee [[harvoin]] )
--------------------------------------------------------------------------
HYVÄKSYN KAVERINPYYNTÖJÄ, JOS ON ASIAA ROHKEASTI VAAN KYSYMÄÄN !
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Props hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun.
» admin hakemus
» Hakemus pää adminiksi
» Miken hakemus :D
» Amarion hakemus :<

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: