EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!

Siirry alas 
+12
Roadhouse
WittuBoo
nplmovie
Sneikki
Julled
zessi
sQuare
SPIKEONE
SHiTADDiCT
Kani
Pave
Latexi
16 posters
KirjoittajaViesti
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeLa Maalis 13 2010, 19:02

Jep eli haen parempaa leader koska naksua ei kiinnosta hommat. Työ tulee olemaan aika raskasta jossai vaiheessa. Esim jos tulee hommii mitää ymmärtää niitten päälle. Hakemukset tänne alapuolelle kaikki saavat kokeilla hakemuksen pitää olla hyvä. Ja sinun pitää kertoo ittestäs sanon haittapuolet en halua ensinnäkään mitään vitun helaria joka ei ymmärrä mitään serverin huollosta vaan pelaa ja ei vastaa.
Itse lopetan laiskottamisen ja rupeen olemaan kunnol sen takii tarviin jonkun muun leaderiksi kun naksun. Hakemuksia tän jutun alle. Pave tää on poikkeus tähän SAA laittaa hakemuksen ei muuta!'



HUOM jos ktn ei löydy tän kuun 28.pv niin ef hajoo


Viimeinen muokkaaja, Latexi pvm La Maalis 13 2010, 20:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave
Web Master
Web Master
Pave


Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 27
Asuinpaikka : Vantaa

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeLa Maalis 13 2010, 20:35

Pave Leaderiksi

Tietoja:

Moro! Olen 13v Poika Vantaalta. Harrastan jalkapalloa, olen 177cm pitkä.
Kaikki jo varmaan tunteekin minut, koska olen Main Admin ja pelaan paljon servereillä.
Olen hauska, huumorintajuinen, rehellinen, oikeudenmukainen, luotettava, ystävällinen ja kaikkien kaveri, en syrji helareita, enkä erimaalaisia. cheers
Pelaan CS:S:sää jokapäivä, kun tulen koulusta, iltaan asti ja viikonloppuisin 24/7 (paitsi silloin, kun on treenit), joten siitä ei ainakaan ole haittaa, ettenkö olisi tarpeeksi paikalla.
Olen tehnyt nämä foorumit ja toimin myös mapperina energyforcessa, haluisin kovasti Leaderiksi.

Olen kuullut monelta, että "Vittuku kukaa ei jaksa käydä kattoo hakemuksii, leaderit on iha laiskoja", täällä foorumeillakin näin jonkun tota koskevan topicinkin.

Joten voin kertoa, että: mulla on kokoajan auki foorumit ja seuraan niitä kokoajan, joten uskoisin, että minusta ei ainakaan tulisi negatiivistä palautetta hakemuksien katsomisesta. tongue

Steam account: arpinaama11
Pelinimi: Pave | EnergyForce
IRL-nimi: Tuukka (jos jotain kiinnostaa Smile)

Like a Star @ heaven IRC-galleriasta voit käydä kattomassa nickillä: -perustuukka alien

____________________________________________________________________________________________________________


Hyvät puoleni:

Like a Star @ heaven Olen koneella hyvin paljon
Like a Star @ heaven Osaan Mani Admin Plugin ja SourceMod hommat hyvin
Like a Star @ heaven En ole helari. (ainakaan omasta melestäni)
Like a Star @ heaven En abusee servereillä
Like a Star @ heaven Pysyn EnergyForcessa niin kauan vaan, kun se on pystyssä

Huonot puoleni:

Like a Star @ heaven Olen aika nuori, mutta olen henkisesti vanhempi, mitä olen Surprised

Ei kyllä enempää huonoja puolia tule mieleen affraid

____________________________________________________________________________________________________________

Kiitän, Haluisin kovasti auttaa Latexia Leaderina. I love you Jos ei nyt onnaa, niin toivottavasti löytyy pätevä uusi Leader. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.energyforce.tk
Kani
Hostaaja
Hostaaja



Viestien lukumäärä : 29
Asuinpaikka : Tampere

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeLa Maalis 13 2010, 20:55

Mää ainakin haluisin että Pavesta tulis toinen leader koska oon tuntenu aika kauan ja hyvä tyyppi ja tietää kaiken varmaa jos CSS olis todistus se olis 9.5-10.
Että suosittelen Pavea!
Takaisin alkuun Siirry alas
SHiTADDiCT
Keskitason Jäsen



Viestien lukumäärä : 30
Asuinpaikka : Tampere

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeLa Maalis 13 2010, 21:20

Kani kirjoitti:
Mää ainakin haluisin että Pavesta tulis toinen leader koska oon tuntenu aika kauan ja hyvä tyyppi ja tietää kaiken varmaa jos CSS olis todistus se olis 9.5-10.
Että suosittelen Pavea!
Samaa mieltä, tuskin löytyy muita ehdokkaita ja muutenkin pave sopis siihe hommaa
Takaisin alkuun Siirry alas
SPIKEONE
Hostaaja
Hostaaja
SPIKEONE


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 27
Asuinpaikka : Oulu

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: SPIKEONE :sta leaderiksi?   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 00:34

ebin swafg


Viimeinen muokkaaja, SPIKEONE pvm Ti Tammi 01 2013, 03:56, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sQuare
Admin
Admin
sQuare


Viestien lukumäärä : 8
Asuinpaikka : Espoo

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 10:56

Moro mä oon sQuare!
Haen siis Naksun paikkaa leaderina ja olen pätevä, aktiivinen, kohtelias jne.

Tietoa minusta
Olen 15v poika ja asun Espoossa, Nöykkiössä. Pelaan paljon EnergyForcen servereillä ja minulla taitaa olla jokaisella adminit. Urheilen paljon ja pelaan myös paljon CS:S Very Happy En ole saanut luultavasti huonoa palautetta keneltäkään, koska olen rehellinen ja todella kohtelias muille pelaajille. Autan kaikkia tarvittaessa ja myös rankaisen tarvittaessa.

Lisätietoa
Osaan käyttää Mani-Adminia todella hyvin ja Source Modia myös. Eli komennot osaan ja consolea osaan myös käyttää todella hyvin. Olin ollut Sub-Zonessa n. 2kk, sitten FPP (niin kauan kun se oli) ja nyt EnergyForcessa.

Miksi haluan leaderiksi?
Tykkään hallita asioita Very Happy ja kuten myös avustaa muita. Käyn päivittäin EF:n foorumeilla. Pelaan JOKA päivä väh. tunnin
ja silloinkin EF servuilla. Olen tuntenut myös Naksun ja Latexin pitkään.

Kiitoksia!

Terveisin sQuare king
Takaisin alkuun Siirry alas
zessi
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 28
Asuinpaikka : Jyväskylä

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 11:15

Terve olen zessi ja haen nyt joutessani leaderiksi

Tietoa

Oikea nimeni on Jesse ja harrastan laskettelua ja css:n peluuta. Minigames serveri hostaantuu jakelu firman antamalla ensi palkalla joka tulee 7. päivä huhtikuuta, eli tämän aikainen työni on lehtien jakelu. Olen aktiivinen pelaaja ja olen kiinnostunut leader hommista ja kohta tulee esimerkkiä osaamisestani. Ikää minulla on 14v ja täytän 16. päivä kesäkuuta 15 Very Happy . Asun Jyväskylässä joka onkin hyvä paikka tulkaa ihmeessä meille käymään :DDD.

hyviä puolia
Kuuntelen kaikkia
Autan mielelläni
Otan huomautuksia vastaan
Olen rehellinen
Olen ystävällinen
En hauku ketään

Paskempia puolia
En pidä että kaikki puhuu steamissa yhtäaikaa
Jos pelaan non steam pelia kaikki puhuu steamissa ja en ehdi vastata
Minulla palaa pinna kohtalaisen nopeasti

Miksi minut leaderiksi
Ensinnäkin pidän hallita muita ja heidän tekemisiä ja olen koneella hyvin paljon että aina kun latexi on poissa olisin minä paikalla.


Esimerkkiä osaamisestani

** Mani Admin 1.2 Admin-hallinta **

Perusohje miten lisätä muokata admineita Mani Admin Pluginin 1.2 Versiossa.
Ohjeissa kerron miten adminit lisätään ja niiden oikeuksia muokataan.


** Adminin lisääminen **

- Mikäli olet päivittämässä MAP ( Mani Admin Plugin ) versiosta 1.1.0 --> 1.2 niin voit sinänsä käyttää vanhaa adminlist.txt avuksi.
Otat sen talteen ja kun olet asentanut MAP1.2 niin lisäät sen vanhan adminlist.txt-filun mani_admin_plugin -kansioon ja bootit servun.

MAP1.2 scannaa vanhan adminlist-filun ja luo sen perusteella uuden clients.txt -tiedoston jossa listattu adminit ja niiden oikeudet.
Huono puoli tässä on se että koska adminlist.txt ei ole kuin oikeudet ja steam_id:t niin MAP1.2 luo adminit ilman nimeä saati mitään
lisämainintaa henkilöistä. Tosin nämä asiat on muokattavissa jälkeenpäin.


- Adminin luominen MAP1.2 suoraan.

Tarvitset tässä tapauksessa joko rconin tai suoran shell-yhteyden serveriin.

Rconilla voit adminin luoda joko suoraan serverillä konsolin kautta tai esim. HLSW:n ( www.hlsw.net ) kautta ( suositeltavaa ).


*****************************************************************************************


** Nopea ohje/esimerkki miten lisäät pääadminin rconilla/hlsw:llä **

- rcon:

1. Ensin luodaan henkilöllisyys/nimi adminille:

ma_client addclient "Keijo"

2. Liitetään adminille STEAM_ID jotta MAP tunnistaa hänet serverillä:

ma_client addsteam Keijo "STEAM_0:0:12345"

3. Annetaan adminille ( kyseessää pääadmin jolla kaikki oikeudet ) admin-oikeudet

ma_client setaflag Keijo "+#"

4. Annetaan adminille immuniteetti-oikeudet jotka suojaavat häntä MAP:n ja muilt admineilta:

ma_client setiflag Keijo "+#"


- Eli nytten on luoty admini Keijo joka tunnistautuu steam_id:llä STEAM_0:0:12345 ja omaa kaikki mahdolliset admin/immuniteetti-oikeudet.

Kun Keijo on luotu niin hänen ei tarvitse enää serverin rconia luodakseen uusia admineita vaan voi jatkaa pelkällä ma_client/ma_clientgroup komennolla konsolissa.
Jorma voi myös serverillä ollessaan käyttää admin-menuuta avukseen luodessaan uusia admineita / ryhmiä. Itseasiassa menuun kautta onkin helppoa muokata oikeuksia koska
niiden tarkoitus näkyy samalla eli ei tarvitse listasta katsoa mitä oikeutta on lisäämässä/poistamassa.

Admin-menuun kautta adminhallinta tapahtuu "client"-oikeudella. Eli en suosittele jakamaan muille kuin pääadmineille tätä "client" -oikeutta.
Voit poistaa kyseisen oikeuden yksittäisiltä admineilta mikäli heille lipshtanut komennolla: ma_client setaflag "nimi" "- client"




** Nopea ohje/esimerkki miten lisäät adminryhmän jolla rajoitetut oikeudet rconilla/hlsw:llä **

- rcon ellei käyttäjä ole jo admin

1. Luodaan adminryhmä nimellä ja oikeuksilla:

ma_clientgroup addagroup "B-Adminit" "+ A C E I K O V Y a b c e g k l m o p s v admin"

2. Liitetään admini/t kyseiseen ryhmään ( adminit säilyttävät silti omat oikeudet mikäli niitä erikseen annettu kuten ylemmässä esimerkissä )

ma_client addagroup "Jokuadmini" "B-Adminit"

- Eli nytten on luotu adminryhmä nimeltä B-Adminit jolla on oikeudet A C E I K O V Y a b c e g k l m o p s v admin ( kyseiset oikeudet ja niiden tarkoitus selviää alhaalla olevasta flaglist:stä ).
Ryhmään on liitetty admini nimeltä Jokuadmini.

- Immuniteetti-ryhmän teko samalla tavalla paitsi komento addagroup:in tilalle addigroup ( Huom. a muuttuu i:ksi )



*****************************************************************************************


** Lähempi katsaus adminien hallintaan liittyviin komentoihin **

Komennot:

(rcon ellei käyttäjä ole jo admin ) ma_client ja ma_clientgroup


* ma_client * Komento jolla hallitaan suoraan adminin oikeuksia ja tietoja


Description: Note that if a parameter has spaces then it must be enclosed in quotes
Represents the user id of a player in game, or their client name,
Steam ID, Nickname, IP Address
For adding flags, using "+#" will add all flags, "-#" will remove all flags Komentojen käyttö:

Sub commands :->
Status (Lists all client names for the server) ma_client status = listaa konsoliin kaikki olemassa olevat adminit
Status (Shows details of specified client) ma_client status nimi = antaa adminin tarkemmat tiedot
aflag (Shows all admin flags) ma_client aflag = listaa kaikki oikeudet lyhenteiden kanssa
aflag (Describes the admin flag) ma_client aflag lyhenne(kirjain) = kertoo oikeuden käyttötarkoituksen
iflag (Shows all immunity flags) ma_client iflag = listaa kaikki immuniteetti oikeudet
iflag (Describes the immunity flag) ma_client iflag lyhenne(kirjain) = kertoo immuniteetin käyttötarkoitusta

AddClient (Must be unique) ma_client addclient nimi = lisää adminin nimeltään
AddSteam "Steam ID" ma_client addsteam nimi "STEAM_ID" = lisää STEAM_ID:n tietylle adminille
AddNick "Player Nickname" (Used in conjunction with password) ma_client addnick nimi pelinimi = lisää tietylle adminille sen pelinimi, käytetään ainoastaan kun käytössä adminilla salasana
AddIP "IP Address" ma_client addip nimi "ip" = lisää tietylle adminille IP-osoitteen
SetName "New Name" (Update a client with a new name, this must be unqiue ) ma_client setname nimi "uusinimi" = vaihtaa tietyn adminin nimeä
SetPassword "Password" (Password to be used in conjuction with nicknames.) ma_client setpassword nimi "passu" = liittää tietylle adminille(pelinimi) passu
SetEmail "Email Address" ma_client setemail nimi "email-osoite" = lisää adminin inffoon email-osotteen
SetNotes "Client Notes" ma_client setnotes nimi "mitäliehaluu" = lisää adminin inffoon tekstiä/lisäinffoa
AddIGroup "Immunity Group" ma_client addigroup nimi "immuniteettityhmä" = lisää adminin tiettyyn immuniteettiryhmään
AddAGroup "Admin Group" ma_client addagroup nimi "adminryhmä" = lisää adminin tiettyyn adminryhmään
SetILevel EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA
SetALevel EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA
SetIFlag "Immunity flags" (+ to add, - to remove) ma_client setiflag nimi "+ tai - lyhenne/kirjain" = lisää tai poistaa adminilta imm.oikeuden
SetAFlag "Admin flags" (+ to add, - to remove) ma_client setaflag nimi "+ tai - lyhenne/kirjain" = lisää tai poistaa adminilta oikeuden
esim: ma_client setaflag NuD1t7 "+#" = lisää KAIKKI(#) oikeudet NuD1t7:lle ja ma_client setaflag NuD1t7 "+ k c" = lisää vain kick ja mapinvaihto oikeudet NuD1t7:lle
RemoveClient (Removes client for this server) ma_client removeclient nimi = poistaa tietyn adminin kokonaan ja pysyvästi
RemoveSteam "Steam ID" ma_client removesteam nimi "STEAM_ID" = poistaa tietyltä adminilta STEAM_ID:n
RemoveIP "IP Address" ma_client removeip nimi "IP" = poistaa tietyltä adminilta IP-osoitteen
RemoveNick "Player Nickname" ma_client removenick nimi "pelinimi" = poistaa tietyltä adminilta pelinimen
RemoveIGroup "Immunity Group" ma_client removeigroup nimi "immuniteettiryhmä" = poistaa adminin tietystä imm.ryhmästä
RemoveAGroup "Admin Group" ma_client removeagroup nimi "adminryhmä" = poistaa adminin tietystä adminryhmästä






* ma_clientgroup * Komento jolla hallitaan admin-ryhmien oikeuksia ja tietoja


Description: Note that if a parameter has spaces then it must be enclosed in quotes
For adding flags, using "+#" will add all flags, "-#" will remove all flags

Sub Commands :->
Status agroup (Shows all admin groups and their flags) ma_clientgroup status agroup = listaa adminryhmät ja niiden oikeudet
Status igroup (Shows all immunity groups and their flags) ma_clientgroup status igroup = listaa immuniteettiryhmät ja niiden oikeudet
Status alevel (Shows all admin levels and their flags) EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA
Status ilevel (Shows all immunity levels and their flags) EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA

addagroup "Admin Group Name" "Flags (+ to add, - to remove)" (Add/Update Admin group) ma_clientgroup "adminryhmän nimi" "+ tai - lyhenne/kirjain" = lisää/poistaa ryhmän oikeuksia
addigroup "Immunity Group Name" "Flags (+ to add, - to remove)" (Add/Update immunity group) ma_clientgroup "imm.ryhmän nimi" "+ tai - lyhenne/kirjain" = lisää/poistaa ryhmän oikeuksia esim: ma_clientgroup "isoadminit" "+#" = lisää KAIKKI(#) oikeudet isoadminit-ryhmälle ja ma_clientgroup "pikkuadminit" "+ k c" = lisää vain kick/mapinvaihto oikeudet pikkuadminit -ryhmälle

addalevel "Flags (+ to add, - to remove)" (Add/Update Admin Level) EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA
addilevel "Flags (+ to add, - to remove)" (Add/Update Immunity Level) EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA

removeagroup "Admin Group Name" ma_clientgroup removeagroup "adminryhmä" = poistaa tietyn adminryhmän (ei poista admineita)
removeigroup "Immunity Group Name" ma_clientgroup removeigroup "imm.ryhmä" =poistaa tietyn immuniteettiryhmän (ei poista admineita)
removealevel EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA
removeilevel EN NÄE SYYTÄ KÄYTTÄÄ JOTEN JÄTÄN POIS OHJEISTUKSESTA

Command Name: 'ma_clientgroup'
Server Console: Yes | Client Console: Yes | Chat Command: Yes | Allowed in war mode: Yes
Parameters : ma_clientgroup




* Database sub commands :-> NÄILLE KOMENNOILLE KÄYTTÖÄ VAIN MIKÄLI MAP1.2 KÄYTTÄÄ ULKOISTA MYSQLIA
Upload (Used to create and upload clients to a database)
Download (Used to download the clients from the database to the server and write clients.txt))
ServerID (Used to upload just the database.txt information to the database)
*****************************************************************************************

** Flaglist ** Admin/Immuniteetti -oikeudet. Listan löydät myös mani_admin_plugin-kansiosta flaglist.txt:ssä

Mani Admin Plugin V1.2+


Admin flag list - Admin oikeudet

Flag Description

admin = Denotes that this client is an admin (This is mandatory to be admin)
client = admin can use ma_client and ma_clientgroup commands
k = admin can kick players
r = admin can execute rcon commands via ma_rcon
q = admin can execute rcon commands can the menu
e = admin can use the adminexplode command
m = admin can slay players
b = admin can ban players
s = admin can run ma_say
o = admin can run ma_chat
a = admin can run ma_psay
c = admin can change maps
p = admin can play sounds
w = admin can restrict weapons
z = admin can use plug-in config menu
x = admin can run admincexec commands
y = admin can run admincexec can the menu
i = admin can run blind commands
l = admin can run slap commands
f = admin can run freeze commands
t = admin can run teleport commands
d = admin can run drug commands
g = admin can run ma_teamswap and ma_balance commands
j = admin can run gimp commands
R = admin can run rcon vote
v = admin can run random vote map
V = admin can run vote map
Q = admin can run question vote
C = admin can run Cancel Vote
A = admin can accept/refuse a vote they started
B = admin can run a menu rcon vote
D = admin can run a question menu vote
E = admin can use ma_rates
F = admin can run ma_burn commands
G = admin can run ma_noclip command
H = admin can run ma_war command
I = admin can run ma_mute command
J = admin can reset all the player ranks
K = admin can set player cash
L = admin can use rconsay commands setup as type R in commandlist.txt
M = admin can have custom skins to choose
N = admin can be able to set a players skin
O = admin can run ma_dropc4 command
P = admin can run ma_setadminflag command
T = admin can run ma_timebomb command
U = admin can run ma_firebomb command
W = admin can run ma_freezebomb command
X = admin can run ma_sethealth and derived commands
Y = admin can run ma_beacon command
S = admin can run ma_setcolour or ma_setcolor
Z = admin can run ma_give and ma_giveammo
plan = admin can run permanent ban from the spray tag options
spray = admin can use the spray tag tracking facilities
grav = admin can use the ma_gravity command


Immunity flag list - Immuniteetti oikeudet


Flag Description

immunity = Denotes that this client is part of the immunity system
j = make client immune from being gimped
k = make client immune from being kicked
m = make client immune from being slayed
b = make client immune from being banned
x = make client immune from having cexec commands run against them
i = make client immune from being blinded
l = make client immune from being slapped
f = make client immune from being frozen
t = make client immune from being teleported
d = make client immune from being drugged
g = make client immune from being team swapped
c = make client immune from being auto swapped
e = make client immune from being burned
h = make client immune from being muted
n = make client immune from being kicked due to a reserve slot player joining
o = make client immune from having their skin set by admin
q = make client immune from being time bombed by admin
r = make client immune from being fire bombed by admin
s = make client immune from being freeze bombed by admin
u = make client immune from being turned into a beacon by admin
v = make client immune from being blinded when anti ghosting is turned on
w = make client immune from the ma_give and ma_giveammo commands
y = make client immune from the ma_colour and ma_color commands

a = allows the client to be immune from the autokick/ban name/pname functionality
p = allows the client to have access to reserved skins
grav = make client immune from the ma_gravity command
afk = immunity to the AFK manager



*****************************************************************************************

Jos tue ei merkkaa aktiivisuuttani ja osaamistani olen kyllä ihmeissäni.
Allekirjoitus: zessi
Kiitos ja odottelemaan! Arrow

Steam account zessizeims ja ID STEAM_0:0:24396133


Viimeinen muokkaaja, zessi pvm To Maalis 18 2010, 08:48, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Julled
Admin
Admin
Julled


Viestien lukumäärä : 8

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: rgqthqt   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 11:24

hqethqeth


Viimeinen muokkaaja, Julled pvm To Kesä 07 2012, 11:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sneikki
Newbie
Sneikki


Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 27
Asuinpaikka : Pieksämäki

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Sneikki   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 12:05

Info:
Olen 13-vuotias poika Itä-Suomesta. Pelaan css, joka päivä.

Osaaminen:
Osaan Mani admin -komennot ja tarpeellisimmat Source mod -komennot. Olen hostannut omaa servua, jossa oli Mani admin Source mod ja pari Event scriptii.

Muu osaaminen:
Osaan myös tehdä skinejä, läpinäkyviä animoituja -spraykuvia. Osaan käyttää Hldj ja Hlss ja voin neuvoo niitä, ketkä ei osaa.

Tiedot:
Steam nimi: Sneikki ^__-
Steam nick: Sn4ke996
Steam ID: STEAM_0:1:18243015
Youtube: TheSneikki
Facebook: (On, kerron tarvittaessa)
Sähköposti/mese: Themiksu@hotmail.com

Irl tiedot:
Nimi: Mikko
Asuinpaikka: Pieksämäki
Luokka: 7-luokka
Galleria: (Latexi tietää) En muille kerro.

Hyvät puolet:
Olen aktiivinen
Olen puolueeton
En hauku ketään
En syrji ketään
Osaan komennot
Kuuntelen äänen korkeudesta riippumatta
En kopioi tekstejä suoraan ohjesivulta ja sano niitä omaksi


Huonot puolet:
Olen Nuori
Olen heliumi
En pidä CAPSLOCKILLA kirjoitetuista teksteistä


Ps. Jos valitsette minut leaderiksi, lupaan parantaa servereitä niin hyvin kuin pystyn.

Pps. Aika hyvin Zessi otit ton ohjeen: http://www.wb-clans.com/~nudit/mani_admin_ohje/map12_adminhallinta.txt :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.sneikki.tk
nplmovie
Main Admin
Main Admin



Viestien lukumäärä : 13

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 12:26

Suosittelen julledia rehti kiva tyyppi. Osaa hommat ja jos ei nyt ihan kaikkee osaaa ni multahan se voi kysäistä aina autan kuha kerkeen koulultani. Itte en tähän hommaa halua kun ei tuota aikaa tähän oikeen tarpeeksi ole. Mutta julled ois hyvä valinta -> se ei abusee eikä tee tyhmyyksiä harkitsee jokaisen liikkeen ainakin 5 kertaa. joten sen takia julled on loistava vaihto ehto. Vaikka hän on 13 vuotias hän on kuitenkin "kypsä hommaan".

Terveisin,
npL. Nikke the Hikke Surprised Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
WittuBoo
Newbie
WittuBoo


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 27
Asuinpaikka : Sodankylä

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: WittuBää Leaderiksi!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 13:21

WITTUBÄÄ ADMINIKSI

Tietoa minusta:
Asuinpaikka: Sodankylä
Ikä: 13vuotta
Nimi: Joel
Pituus: 174cm
Paino: 47kg
IRC-Galleria: joeld44
mIRC: WittuBoo/WittuBää

Tietoa kokemuksistani:
Olen kokenut admin 2vuoden takaa, joskus omistanut myös server-ketjun Taikasauna. Pelailen Energyforcen servuja päivittäin, etenkin propsia. Moni tuntee minut siitä, että valitettavasti riehun pikkuhumalassa propsissa Very Happy
Noh, mennäänpäs asiaan, eli tosin 2vuotta tullut koettua osaan kaikki komennot ja näin. Ikävä kyllä tai, en tiedä onko ikävä mutta toimin juuri nyt Kaljateltan toisena omistajana, mutta sallin lähteä siitä heti, kun tiedän paikan olevan avoin. Itse olen rekannut foorumeille aikaisemmin nimellä Witubä, mutta eipäs näy enään olevan? noh, tästä lähtien foorumit on aina päällä, kun olen koneella. Koneella olen päivittäin väh. 4tuntia.. hikinen nörtti Very Happy
Osaan myös grafiikat, sillä toimin monen sivun graafikkona, ja Web Masterina, aluksikkin minua hämää sivuilla tuo banneri, jossa tulisi lukea vähän muutakin Smile joo nyt eipäs siirrytä foorumeihin, vaan itse kokemuksiini eli olen asiallinen, rehellinen, rento, huumorintajuinen, itse nauratan muita, en ole juurikaan helari, semmoinen möreähelari Very Happy, abusaa vastaan, koodeja vastaan, ja näin..

Historia:
Aloitin adminina Pelit-surffin ykkösserverillä vuonna 2008 olen tosin vieläkin siellä admin, eli enpäs ole värkkäillyt niinkään, minusta on ihanaa ja rentoa bannia porukkaa, jotka mic-spammaa jatkuvaan toistoon, yleisimmin annan tietenkin mute-permat. Juu ja jos minulle ei paikkaa aukea niin äänestän SPIKEONEA!

Terveisin: WittuBää MuhaMeD Meisselisetä Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Fresse
Takaisin alkuun Siirry alas
http://clanbase.com
Kani
Hostaaja
Hostaaja



Viestien lukumäärä : 29
Asuinpaikka : Tampere

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeSu Maalis 14 2010, 21:09

Ei kannata ainakaa Julledia koska se hyljeksii mua esim ja aika monia muita. Ja Zessin tossa jutussa on 3/4 kopsattu netistä. Hyvin menee Zessi xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Roadhouse
Jäsen



Viestien lukumäärä : 6

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: samaa mieltä.   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 15 2010, 07:39

Olen samaa mieltä kanin kanssa, että julled ei sopisi leaderiksi. Julled halveksii monia ja vittuilee monille. Hän "dissaa" monia pelaajia servereillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
zessi
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 28
Asuinpaikka : Jyväskylä

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 15 2010, 09:26

kani stfu toi kummiski merkkaa mun aktiivisuuden..
Takaisin alkuun Siirry alas
nplmovie
Main Admin
Main Admin



Viestien lukumäärä : 13

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 15 2010, 17:13

Kani sä enemmän muille vittuilet ja abuset
Takaisin alkuun Siirry alas
Jake
Keskitason Jäsen
Jake


Viestien lukumäärä : 21
Asuinpaikka : Vaikka teillä ;D

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 15 2010, 22:08

Kani kirjoitti:
Ei kannata ainakaa Julledia koska se hyljeksii mua esim ja aika monia muita. Ja Zessin tossa jutussa on 3/4 kopsattu netistä. Hyvin menee Zessi xD

Itse olen myös saanut täysin saman kuvan Julledista.
Lisäksi hän jostain syystä vihaa/ vittuilee minulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Julled
Admin
Admin
Julled


Viestien lukumäärä : 8

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeKe Maalis 17 2010, 08:57

En omasta mielestä ole vittuillut sinulle yhtään ja näen sut harvoin
Takaisin alkuun Siirry alas
Poison
Jäsen



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28
Asuinpaikka : Pietarsaari

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 16:08

Mä suosittelisin zessiä tai sQuaree Smile Molemmil ikää, osaa commandit ja on aktiivisia. Muutenki hyviä tyyppejä Razz (Tuskin muistavat mua;<)
Takaisin alkuun Siirry alas
8D G0es Pr0
Jäsen



Viestien lukumäärä : 5
Asuinpaikka : Jyväskylä

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Pave Ehdottomasti Leaderiks.   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 16:15

Kani kirjoitti:
Mää ainakin haluisin että Pavesta tulis toinen leader koska oon tuntenu aika kauan ja hyvä tyyppi ja tietää kaiken varmaa jos CSS olis todistus se olis 9.5-10.
Että suosittelen Pavea!
Takaisin alkuun Siirry alas
Naatti
Loistava Jäsen



Viestien lukumäärä : 98
Asuinpaikka : Lappeenranta

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 16:33

8D G0es Pr0 kirjoitti:
Kani kirjoitti:
Mää ainakin haluisin että Pavesta tulis toinen leader koska oon tuntenu aika kauan ja hyvä tyyppi ja tietää kaiken varmaa jos CSS olis todistus se olis 9.5-10.
Että suosittelen Pavea!
Kyllä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Poison
Jäsen



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28
Asuinpaikka : Pietarsaari

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeTo Maalis 18 2010, 18:54

Joo-o Paveki olis hyvä!Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nplmovie
Main Admin
Main Admin



Viestien lukumäärä : 13

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 10:35

Sanotaan nyt suoraan että ehdokkaat ovat nyt aika "säälittäviä" (älkää ottako itteenne tai kommentoiko tätä mitenkää)
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 16:39

npl jos hakisit olisit aika varma. Mutta en tiedä kannattaako hakea nimittäin jos tämä energyforce varmasti liittyy tuohon Invision Gaming niin silloinhan ei oikein ole leaderia kuin minä ja caliberr saisi kaikkiin servereihin adminit joten ainakin pyrin olemaan Invision Gaming Leader..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!   Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Haetaan uutta kokenutta kaikkia alustoja osaavaa servereiden päälle ymmärtäjää LEADERIA HAE TÄÄLTÄ!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Haetaan hostereita ehdokkaita?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Yleiset :: Ilmoitukset-
Siirry: