| HnS servu | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Naatti Loistava Jäsen
Viestien lukumäärä : 98 Asuinpaikka : Lappeenranta
| Aihe: HnS servu To Maalis 18 2010, 17:08 | |
| Toivoisin ja ehdottaisin että saisimme HnS serverin eli Hide n Seek mutta en meinaa sellasta että ollaa propsei ja etitää meinaan sitä missä ollaa awp_rooftop_css mapissa tai muissa vastaavissa isoissa mapeissa | |
|
| |
Poison Jäsen
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 28 Asuinpaikka : Pietarsaari
| Aihe: Vs: HnS servu To Maalis 18 2010, 17:26 | |
| Joo mä suosittelisin kanssa Elikkä tää hns on semmonen että ollaan talojen katoilla ja muuta vastaavaa juostaan pakoon ct:itä jotka yrittää morata terroristejä. Terroristeillä on 2 flashbangia jotka on normaaleja ja yks he grenade joka jäädyttää ct:eet. Terroristeillä on 10sekunttia aikaa mennä jonkun talon katolle tai muuhun piilopaikkaan sillä välin ku ct:illä on 10sekkaa ruutu pimeänä että terroristit pääsee pakoon. Sori naatti jos vein kaiken kunnian ku selitin vähä tarkemmin^^ | |
|
| |
SHiTADDiCT Keskitason Jäsen
Viestien lukumäärä : 30 Asuinpaikka : Tampere
| Aihe: Vs: HnS servu To Maalis 18 2010, 17:29 | |
| Suosittellaaaaaaaaa <333333333333333 | |
|
| |
Naatti Loistava Jäsen
Viestien lukumäärä : 98 Asuinpaikka : Lappeenranta
| |
| |
Poison Jäsen
| Aihe: Vs: HnS servu To Maalis 18 2010, 17:33 | |
| Juu, hyvä. Mul on kato tätä aikaa foorumeille ja muutenki tykkään selitellä tarkasti kaikkee Ettei mitää jää epäselväks Jos haluatte kysyä lisää addatkaa steamiin: FataX96 | |
|
| |
Latexi Leader
Viestien lukumäärä : 60
| Aihe: Vs: HnS servu To Maalis 18 2010, 18:15 | |
| riippuu jos joku hostais ehdokkaita? | |
|
| |
Poison Jäsen
| Aihe: Vs: HnS servu To Maalis 18 2010, 18:42 | |
| Voisin tilata mut mutsi ei laita pankkikortin tietoja mihkää :F Ps. Latexi viittisiks tsekkaa mun hakemuksen prop servuu? En kyllä tiiä onko tää oikee paikka ilmottaa mut en saa sua muualt kii. Kiitos. | |
|
| |
8D G0es Pr0 Jäsen
Viestien lukumäärä : 5 Asuinpaikka : Jyväskylä
| Aihe: Tosta HnS Servusta... To Maalis 18 2010, 23:03 | |
| Itekkii ehdottaisin tota HnS Serveriä , itse olisin valmis hostaamaan sitä sinne tulisi varmaan paljon pelaajia Steam nikki : pking559 jos latexi haluut kysellä tosta: ) | |
|
| |
Latexi Leader
Viestien lukumäärä : 60
| Aihe: Vs: HnS servu Pe Maalis 19 2010, 15:20 | |
| Tota noin ne pankkitiedot ei leviä mihinkään. Toiseksi otetaan vaan sellasii servui jotka ois esim www.gameservers.com tuolta 100tick muuten tulee helposti hackattua ja sit vituttaa. Ei kotihostia. | |
|
| |
Poison Jäsen
| Aihe: Vs: HnS servu Pe Maalis 19 2010, 16:37 | |
| Juu, latexi oon yrittäny selittää mutsille, mut eihä tämä mitää usko.... Toivotaa nyt että tänään 19.3 mun synttäripäivänä älyää että ne ei pääse sen pankkitietoihi käsiks.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: HnS servu | |
| |
|
| |
| HnS servu | |
|