EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Täsä ois admin hakemus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
arttug
Newbie



Viestien lukumäärä : 1

Täsä ois admin hakemus Empty
ViestiAihe: Täsä ois admin hakemus   Täsä ois admin hakemus Icon_minitimeSu Maalis 21 2010, 17:50

Elikkä olen 13vuotias poika/mies ja mun steam accountin nimi on swatleader610. Olen pelannut Css:a muutaman vuoden ja tutustunut siihen hyvin.

Aiempaa admin kokemusta ei löydy paljoa, mutta oppisin varmasti nopeasti. Mani admin plugin ei ole kovin tuttu, mutta varmasti oppisin käyttämään sitä nopeasti. En ole pelaaja/admini, joka puuttuu siihen kuinka hyviä muut ovat jne. Pitäisin järjestystä yllä ja katsoisin, että serverillä käyttäydytään kunnolla.

Maineeni valvella on hyvä eli ei ole hackki historiaa eikä mitään sellaista. Tässä on minun steam id: 0:1:23098087. Pelaan noin 2½-4 tuntia päivässä riippuu päivästä. pelaan lähes joka päivä energy force prop serveriä. Ja olen todella innostunut siitä.

Tiedän, että propsilla on jo paljon admineita ja sinne ei välttämättä oteta lisää, mutta ois kiva jos pääsis adminiks, koska propsilla ei aina ole admineita ja sinne voisi vielä pari tulla, että järjestys pysyisi yllä ja muutenkin on inhottava pelata jos ei noudateta sääntöjä.



Elikkä nyt sitte vaa odotellaa vastausta ja toivotaan, että pääsen pitämään järjestystä yllä Energy Force props serverissä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täsä ois admin hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: