EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 zessin hakemus saunaan

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
zessi
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 28
Asuinpaikka : Jyväskylä

zessin hakemus saunaan Empty
ViestiAihe: zessin hakemus saunaan   zessin hakemus saunaan Icon_minitimeKe Maalis 03 2010, 23:39

Mai ja moi suoraan asiaan.

infoa zessistä: Zessi on innokas pelaaja joka rakastaa admin puuhia. Harrastan laskettelua ja pelaan usein salibandya. Olen 14 vuotias poika ja olen syntynyt 16.6.1995 elikkäs täytän kesäkuun 16. päivä 15 ja mopolla pääsen sakkoja hankkimaan.

Muuta tarpeellista: Admin puuhia olen harrastanut pitkin ja poikin peliuuraani ja olen todella pitänyt hommasta. Adminina olen esiintynyt kynärissä kuin sourcessakin ja commandit on hallussa. Pelejä pelaan pelata paljon ja siksi minulla ei koskaan ole tylsää ja aina on tekemistä. Omistan seuraavat pelit: Cs:S, Cs 1.6, CsCz, CsCz deleted scenes, Ghost recon adwanced warfighter 1+2, Splinter cell 1+2+3, Runes of magic, Day of defeat, Day of defeat souece. Siinä oli kaikki mitä nopeasti muistan. Koska pelaan paljon osaan sitä mukaa myös englantia mukiin menevästi joka ei ole ''tont press te putton'' (Dont press the button).

Tattis ja steam account on zessizeims ja ID STEAM_0:0:24396133. Vastausta odottelee zessukkainen
Takaisin alkuun Siirry alas
SPIKEONE
Hostaaja
Hostaaja
SPIKEONE


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 27
Asuinpaikka : Oulu

zessin hakemus saunaan Empty
ViestiAihe: Vs: zessin hakemus saunaan   zessin hakemus saunaan Icon_minitimeTo Maalis 04 2010, 14:19

Hyväksytty!

Ota yhteys minuun steamissa niin saat adminit servulle!
Steam: Ziiash
Takaisin alkuun Siirry alas
 
zessin hakemus saunaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Props hakemus
» sQuaren hakemus
» Admin hakemus.
» Hakemus on tehty jo ennestään!!!
» Hakemus pää adminiksi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: EnergyForce | Sauna 24/7-
Siirry: