EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Jaken Sauna hakemus.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jake
Keskitason Jäsen
Jake


Viestien lukumäärä : 21
Asuinpaikka : Vaikka teillä ;D

Jaken Sauna hakemus. Empty
ViestiAihe: Jaken Sauna hakemus.   Jaken Sauna hakemus. Icon_minitimeMa Maalis 08 2010, 18:01

Olen Jake ja haen EnergyForcen sauna serverille Adminiksi
Tässä hakemukseni.


Kuka Jake on ?


Jake on 15-vuotias poika Vantaalta,
joka pitää Amerikkalaisesta jalkapallosta, ruoanlaitosta sekä counter-strike sourcesta.
Jake pelaa päivässä jopa kahdeksan tuntia, josta suurin osa koostuu EF:n servuilla pelailusta.
Jake Osaa kolmea kieltä suomea, englantia sekä ruotsia. Jaken "Peliluola" Koostuu
Pienestä pimeästä huoneesta, josta hän poistuu vain Jääkaapille, Lenkille sekä kouluun.

Miksi minä (Jake) ?

Olen reilu, Mukava kaikkia kohtaan sekä järkevä Bannien pituuksissa, Jonka lisäksi olen hyvin aktiivinen.
En riko sääntöjä/abuse. Osaan kaikki komennot sujuvasti Lukuunottamatta Rcon komentoja, jotka osaan Joten kuten. tosin jos minut valittaisiin adminiksi Opiskelisin Rcon komennot.
Kokemusta adminina olosta minulla on useammaltakin serveriltä mm. Doodin Rats (Ent. Rats Subzone), Jossa toimin täysivaltaisena adminina sekä eräs cs 1.6 serveri jota hostasin.
Pelailen Sauna serverillä lähes aina kun siellä vain on porukkaa, jonka lisäksi olen kuulunut Yhteisöön sen alusta lähtien.
Aina Finish Pro Propista asti.

Tovoittavasti tärppää.

Pelinimi: Jake | EF
Steam tunnus: Uberjonas
STEAM_0:1:20325462
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Jaken Sauna hakemus. Empty
ViestiAihe: Vs: Jaken Sauna hakemus.   Jaken Sauna hakemus. Icon_minitimeMa Maalis 08 2010, 19:50

Hyväksytty! Ota yhteys latexiin tai spikeoneen saat adminit.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jaken Sauna hakemus.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» sakon sauna hakemus
» ADMIN HAKEMUS EnergyForce Sauna serveriin.
» Hakemus pää adminiksi
» admin hakemus
» sQuaren hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: EnergyForce | Sauna 24/7-
Siirry: