EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 SHiTADDiCT admin hakemus proppiin!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
SHiTADDiCT
Keskitason Jäsen



Viestien lukumäärä : 30
Asuinpaikka : Tampere

SHiTADDiCT admin hakemus proppiin! Empty
ViestiAihe: SHiTADDiCT admin hakemus proppiin!   SHiTADDiCT admin hakemus proppiin! Icon_minitimeKe Maalis 10 2010, 14:33

Moroo!
Tietoa: olen 14 vuotias poika Tampereelta. Harrastan futista ja futsalia, minulla on paljon kavereita ja vietän niiden kanssa paljon aikaa, mutta olen myös CSS:ssä todella aktiivinen. Olen ollut EF:ssä pari noin pari viikkoa! Pelaan aktiivisesti EF:n servuilla. En suutu helposti, ja vietän päivässä kork. 5 h koneella. En ole yhtään abuse tyyppiä!! Enkku on hallussa ja on kokemusta admineista (ManiAdmin Ja SM Admineista)
Osaan säännöt ja noudatan niitä!!!
Mikkiä ei ole nyt valitettavasti, mutta jos adminina oleminen vaatii mikin niin voin hankkia sellaisen!!
Osaan tehdä jotenkin mappeja SourceSDK:lla, joten joskus saatan tehdä EF:lle mapin...

MIKS ADMINIT??: Haluan järjestystä servulle, ja harmittaa kun aina joku rikkoo sääntöjä eikä admin ole paikalla, joten aktiivisia admineita lisää!!!!! Enkä suutu helposti, mutta en pidä suoraan snaottuna vittuilijoista!!

Kerron vielä lyhyesti hyvät ja huonot puolet :

Hyvät puolet:
-Olen aktiivinen
-En suutu helposti
-Osaan säännöt ja noudatan niitä!
-Osaan käyttää admineita
-En abusea!

Huonot puolet:
-Ei ole mikkiä

Huonoja puolia olisi enemmänkin, mutta nyt ei tule mieleen ^^!

Steam ID: STEAM_0:1:28073578
Steam Nick: head2h0t
Pelinimi: ¤EF¤ SHiTADDiCT

Toivottavasti hakemus oli tarpeeksi pitkä... Wink
Kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
SPIKEONE
Hostaaja
Hostaaja
SPIKEONE


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 27
Asuinpaikka : Oulu

SHiTADDiCT admin hakemus proppiin! Empty
ViestiAihe: Vs: SHiTADDiCT admin hakemus proppiin!   SHiTADDiCT admin hakemus proppiin! Icon_minitimePe Maalis 12 2010, 21:12

Juu mun puolesta hyväksytty.

Mut latexi voi perua tän, jos servulla on liikaa admineita. Katos kun en itse tiiä, koska on bännit sinne -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
 
SHiTADDiCT admin hakemus proppiin!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: