| Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? | |
|
|
Norjalaisille/Ruotsalaisille/Tanskalaisille bannia proppiin? | Kyllä | | 50% | [ 4 ] | Ei | | 25% | [ 2 ] | Ehkä | | 25% | [ 2 ] |
| Ääniä yhteensä : 8 | | Äänestys suljettu |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sQuare Admin
Viestien lukumäärä : 8 Asuinpaikka : Espoo
| Aihe: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? To Maalis 18 2010, 20:49 | |
| Itse antaisin heille bannia, koska he EIVÄT tottele sääntöjä, eivätkä kunnioita adminien määräyksiä. Minä olen sanonut heille todella monia kertoja ETTEI puhu mikkiin muuta kuin suomea tai englantia. Sanonut useita kertoja peräkkäin, eivätkä silti tottele. | |
|
| |
8D G0es Pr0 Jäsen
Viestien lukumäärä : 5 Asuinpaikka : Jyväskylä
| Aihe: Bannia vaan... To Maalis 18 2010, 23:05 | |
| itse olen samaa mieltä sQuaren kanssa | |
|
| |
Latexi Leader
Viestien lukumäärä : 60
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Pe Maalis 19 2010, 15:35 | |
| ehei yks dk miäs on adminina ja pitää tanskalaiset poissa pahanteosta ku puhhuu niille vähä tanskaa <3?! | |
|
| |
Poison Jäsen
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 28 Asuinpaikka : Pietarsaari
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Pe Maalis 19 2010, 16:40 | |
| Juu tota... Mä oon sitä mieltä että niille jotka rikkoo niitä sääntöjä annetaan bannia. Eikä kaikille joitten nimen peräs lukee: Swe/dk | |
|
| |
Latexi Leader
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Pe Maalis 19 2010, 17:27 | |
| Eipäs olla rasistisia säännöt kieltää sen. | |
|
| |
sQuare Admin
Viestien lukumäärä : 8 Asuinpaikka : Espoo
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Pe Maalis 19 2010, 17:32 | |
| Siis oikeesti mua suoraan sanottuna vituttaa ku ne tulee sinne ja huutaa niihin mikkeihin! Anteeksi mun kielenkäyttöä, mutta en vaan kestä sellasta huutoa | |
|
| |
nplmovie Main Admin
Viestien lukumäärä : 13
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Ma Maalis 22 2010, 10:38 | |
| SANON NYT HUVKISEEN TÄHÄ! VALITAN KOSKA KAIKKI EF SERVUT MELKEE AINA OFFINAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Latexi Leader
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? Ma Maalis 22 2010, 16:34 | |
| npl eilen (21.maaliskuuta.2010) tuli uusi saunaserveri tänään (22.maaliskuuta) tulee sliderace ja viikon päästä tulee minigames (7.4) ja tasanviikon päästä tulee tuo deathrun. Ja kun liitymme Invision Gaming. Niin rupee hommat sujumaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? | |
| |
|
| |
| Bannia Tanskalaisille/Norjalaisille/Ruotsalaisille proppiin? | |
|