EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Poisonin UUSI hakemus prop servuun

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Poison
Jäsen



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28
Asuinpaikka : Pietarsaari

Poisonin UUSI hakemus prop servuun Empty
ViestiAihe: Poisonin UUSI hakemus prop servuun   Poisonin UUSI hakemus prop servuun Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 16:54

Moro vaan!
Tietoa: Olen 14 vuotias poika Pietarsaaresta ja harrastan futista. Käyn ulkona aika paljon ja harjoitukset vie osan ajastani, mutta ainahan minulla on aikaa pelata sourceakin! Pelaan aktiivisesti EF:n prop servua, enemmän kuin muita EF:n servuja. Prop servulla pelaamisessa olen ollut mukana jo SZ:sta alkaen ja aion jatkaa pelaamista vielä pitkän pitkän aikaa. Abuse ei ole minun makuun, uskokaa pois! Jos jotain admineilla tehdään, niin annetaan rangaistus sääntöjen rikkojille. Enkku sujuu ja adminkomennot osaan jo 9 kuukauden takaa. Osaan säännöt ja noudatan niitä. Olen mukava, rehellinen, huumorin tajuinen ja autan uusia, mutta on minullakin huonot päiväni. (Niinkuin nyt kun isäni on sairaalassa;<) Mikki löytyy mutta ei kummonen sellanen... Aion ostaa uuden näillä synttäri rahoilla niin pian kuin mahdollista.

Miksi adminit? Olen huomannut että serveriltä puuttuu usein adminit kun sääntöjä rikotaan. (Ainakin vapaapäivien aamuisin ja viikonpäivien iltoina) Pelaan servulla erittäin paljon! Suurimman osan ajastani.
Yritän aina olla mukava ja rehellinen kaikissa tilanteissa.

Hyvät puolet:
-Olen rehellinen
-Olen aktiivinen
-Mikki löytyy
-Olen rento
-Osaan säännöt
-Olen kokenut admin

Huonot puolet:
-Olen pikkuisen helari
-Olen nuori

Huonoja puolia on varmastikkin enemmän, mutta nyt ei tule päähän niitä.

Pelinimi: Poison - EnergyForce
Steam nick: FataX96
SteamID: STEAM_0:1:29785484

Toivottavasti hakemus oli nyt parempi kun entinen ja siinä oli tarpeeksi tietoa!
Terveisin: Poison
Takaisin alkuun Siirry alas
SPIKEONE
Hostaaja
Hostaaja
SPIKEONE


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 27
Asuinpaikka : Oulu

Poisonin UUSI hakemus prop servuun Empty
ViestiAihe: Vs: Poisonin UUSI hakemus prop servuun   Poisonin UUSI hakemus prop servuun Icon_minitimeMa Maalis 22 2010, 17:03

Hyväksyisin tän, mutta en tiiä onks täl välii ku tää liittyy Invision Gamingiin.. (EHKÄ)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poisonin UUSI hakemus prop servuun
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: