EnergyForce -Multigaming
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalaisten Multi-Gaming yhteisö Counter-Strike: Sourceen.
 
PortalPääsivuRekisteröidyLatest imagesHakuKirjaudu sisään

 

 Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
W.ittunen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 6

Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun. Empty
ViestiAihe: Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun.   Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun. Icon_minitimeKe Maalis 10 2010, 13:46

- Joo eli oon 14v ja täytän marraskuussa 15. Olen tuolta länsi-suomesta ja en suutu niin helposti ellei ärsytetä jatkuvasti. on paljon kokemusta sorsasta ja sen toiminnoista yms. Noudatan sääntöjä ja olen ystävällinen enkä puhu niin sanotusti '' paskaa '' toisten selän takana.

- Mun steam account on WWGW

- SteamID:ni on STEAM_0:1:26855484 00

-Osaan käyttää Admin bluginia miltei täydellisesti ja Olen pelannut Prop servulla jo kauan. osaan säännöt hyvin ja noudatan niitä AINA.

-Pelaan Props servuilla yleensä 2-5H ja foruumeilla alan käymää ja jos adminit saan niin alan Pelaamaan servuilla aktiivisemmin jos on aikaa. Osaan käyttää sourceModia ja Hallitsen hyvin Client adminit ja RconCommandit mutta jos jotain uupuu niin opin sen nopiaa. Arrow

Jos haluatte vielä jotain tietoa niin kysykää ihmeessä. Razz

- Warhainen -
Takaisin alkuun Siirry alas
Latexi
Leader
Leader
Latexi


Viestien lukumäärä : 60

Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun. Empty
ViestiAihe: Vs: Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun.   Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun. Icon_minitimeKe Maalis 10 2010, 19:27

Hyväksytty!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warhaisen Hakemus adminiksi props servuun.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Props hakemus
» Hakemus pää adminiksi
» Poisonin hakemus prop servuun.
» Poisonin UUSI hakemus prop servuun
» admin hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EnergyForce -Multigaming :: Hakemukset :: #EF - Prop #1 [FINNISH ONLY]-
Siirry: